top of page
Skyline New York

מאמרים

כאן ננסה לתת לכם כמה שיותר מידע על השקעות נדל"ן בארה"ב ועל השקעות נדל"ן בכלל.  אנחנו מאמינים שעל מנת להשקיע בלב שקט כל אחד צריך להכיר ולו במעט את הדברים החשובים הנוגעים להשקעות נדל"ן, בעמוד הזה תוכלו למצוא כתבות עומק על נושאים גדולים, וכן מבזקים עדכניים על אקטואליה כלכלית. בואו להרוויח ידע!

השקת אזור השקעה חדש בג'קסונוויל, פלורידה

אירוע הצגת אזור ההשקעה החדש של חברת Keynvestments בג'קסונוויל, פלורידה, הוכיח כי בהשקעה נמוכה יחסית, תשואות מנדל"ן למגורים אינן שמורות למיליונרים בלבד. ואל תשכחו את הצביון המשפחתי של השקעה כקבוצה מגובשת.


רבים מאיתנו כבר שמעו לא פעם על מכרים ואחרים שמתכוונים להשקיע או שכבר השקיעו בנדל"ן בארצות הברית. השאלה הגדולה שתמיד צפה היא מאיפה להתחיל? חברת Keynvestments השיקה השבוע (ראשון) אזור חדש להשקעות נדל"ן למגורים בג'קסונוויל במדינת פלורידה, ארצות הברית, במסגרת אירוע למשקיעים ומשקיעות בפאב ליאו בלומס בצפון תל אביב.


בחלקו הראשון של הערב הוצג צוות החברה, החל בשותפים המנהלים דרור צנעני ואבי לחם, האחראים על אזורי ג'קסונוויל־פלורידה וצפון קרוליינה בהתאמה, וכל אחד מהם מביא עמו ניסיון של מעל ל־20 שנה בתחום הנדל"ן האמריקאי, וכלה ביעל סימוני המנהלת את הפעילות הפיננסית ושירות הלקוחות של Keynvestments בישראל ובדפנה סרי, מנהלת השיווק, המכירות והתוכן. בחלקו השני של הערב נערכה הרצאתו של פרופ' דורון קליגר מהחוג לכלכלה באוניברסיטת חיפה, מומחה במימון וכלכלה התנהגותית – "על רציונליות וכלכלה התנהגותית".


"ביחד איתנו תוכלו לעשות השקעות נדל"ן חכמות וליהנות מהכנסה פסיבית בראש שקט ובסיכון נמוך", אמר אלירן סימוני, מנכ"ל Keynvestments.


חברת Keynvestments מתמחה באיתור, רכישה, השבחה וניהול השקעות נדל"ן בארצות הברית תחת קורת גג אחת משנת 2012, ופונה לקהל הישראלי. סכום ההשקעה המינימלי: כ־60 אלף דולר. עד כה ביצעה החברה כ־250 השקעות יחד עם לקוחותיה ומנהלת כ־150 נכסים, תוך בדיקה יסודית של שלושת הפרמטרים המנחים את פעילותה: תזמון, מיקום ויושר.


בצפון קרוליינה פועלת Keynvestments באמצעות חברת A.V.I Property היושבת בווילמינגטון, בירת מחוז ניו הנובר. "עברנו את הוריקן פלורנס שהיכתה את צפון קרוליינה בספטמבר 2018 ולא מעט בתים שלנו נפגעו, כ־25 בתים", המחיש לחם, "ואני גאה לעדכן אתכם שמלבד בית אחד שעדיין נמצא בשיפוצים כל הבתים מושכרים. חשוב לי להעביר למשקיעים את הביטחון שיש לנו בנכסים שלנו. אנחנו לא קונים נכסים מבלי להאמין בהם לחלוטין".


לפני כחודש יצאה לדרך קבוצת ההשקעה הראשונה של החברה בשכונת בילטמור (Biltmore) בצפון־מערב ג'קסונוויל, שכללה עשרה בתים. לפי מדד אתר זילו, זמן המדף של עסקת נדל"ן בשכונה ב־2009 היה 189 יום, ואילו היום עסקה דומה נחטפת תוך 60 יום בממוצע.


העסקה הנוכחית של Keynvestments בצפון־מערב ג'קסונוויל היא מתחם של 11 בתים יבילים. קהל היעד: בני המעמד הבינוני-נמוך המשכירים כ־220 מ"ר בנוי לטווח ארוך מאוד בדרך כלל. המשקיעים רוכשים את הקרקע כקבוצה (כ־32 דונם). סך ההשקעה הוא 500 אלף דולר, כאשר משך זמן ההשקעה מוערך בחמש שנים, עם תשואה שנתית צפויה של 12%.


המשקיעים בג'קסונוויל בפרט ובפלורידה בכלל מתנהלים מול שתי חברות־שותפות של Keynvestments – אורבן אינווסטמנטס (יזמות נדל"ן) ואורבן מנג'מנטס (ניהול נכסים). "מה שמשך אותי להצטרף ל- Keynvestments הוא האופן שבו הדברים מתנהלים", הסביר צנעני. "בחברות רבות שבדקתי קודם לכן משווקים מוכרים ללקוחות נכסים, מצמידים להם חברת ניהול מקומית ופה היחסים מסתיימים. ב- Keynvestments הכל אינהאוס, בלי אאוטסורסינג – גם מאתרים, גם משווקים, גם נכנסים להשקעה עם הלקוחות כקבוצה, גם מנהלים את הנכסים – וזה יתרון אדיר בענף שלנו".


bottom of page