top of page
Skyline New York

מאמרים

כאן ננסה לתת לכם כמה שיותר מידע על השקעות נדל"ן בארה"ב ועל השקעות נדל"ן בכלל.  אנחנו מאמינים שעל מנת להשקיע בלב שקט כל אחד צריך להכיר ולו במעט את הדברים החשובים הנוגעים להשקעות נדל"ן, בעמוד הזה תוכלו למצוא כתבות עומק על נושאים גדולים, וכן מבזקים עדכניים על אקטואליה כלכלית. בואו להרוויח ידע!

השקעת נדל"ן בארה"ב, לעשות את זה לבד? עם חברת שיווק או יועץ נדל"ן? עושים סדר באפשרויות


השקעות נדל"ן בארה"ב התחילו לפני כעשור, מה למדנו במשך הזמן הזה? איזה דרכים ישנן להשקעה בנכס בארה"ב וממה כדאי להיזהר, במרוצת השנים השתנו הרבה מודלים להשקעה בנכס, יצאנו לעשות סדר בדרכי הפעולות האפשריות ולתת לכם את האפשרות להבין מה הכי מתאים עבורכם.

מיד לאחר משבר הנדל"ן והסאב פריים של 2008 צצו יזמים שרצו לגלות את אמריקה ואת מספרי הנדל"ן שמאחורי האמירה "משבר הסאבפריים" והתחילו לרכוש בתים שירדו במחיריהם בממוצע כ 50%. בהמשך הדרך התברר שזה לא פשוט לנהל ולשלוט בתפעול הנכס מרחוק ללא חברת ניהול מקומית שתגבה את השכר דירה ותטפל בנכסים כנדרש.

מאז עבר כעשור וניתן לראות בבירור שמספר הנכסים שנרכשים בצורה ישירה ע"י אנשים פרטיים ירד בצורה דרסטית ונשאר נחלתם של אנשים עמידים אשר ירכשו עשרות נכסים במרוכז על מנת שהעלות אחזקה וטיפול תשתלם להם.

את ההתעמה הזו הבינו מהר מאד גם יזמים אשר רצו לאפשר השקעות לאלפי המשקיעים ה"קטנים" שרצו להנות מההזדמנות שנוצרה.

בטבלה שלמעלה ניתן לראות מספר אפשרויות שקיימות בשוק להשקעה בנדל"ן בארה"ב, הראשונה והשכיחה ביותר בשנים 2010-2012 השקעה יחידנית עצמית בנכס בצורה ישירה, פשוט טסים לארה"ב נכנסים לסוכנות תיווך ורוכשים נכס, לעיתים קרובות הסתבר שזו רק התחלת העיסקה והנכס דורש ליווי צמוד של חברת ניהול מעבר ל"מציאה" שבו המחיר נרכש ושיפוצים ורענונים בצורה תדירה עד לכדי הבנה שהעיסקה היתה פחות משתלמת משנראה.


אפשרות אחרת להשקעה הינה ע"י מתווך בארץ אשר יצא וראה מספר עיסקאות והוא רוצה כעת למכור אותם למשקיעים בארץ תמורת עמלה, דבר זה ילווה בעסקה משלימה עם חברת ניהול מקומית שגם דואגת לשפץ ולתקן את הנכס. החסרון הגדול שהמתווך למעשה יוצא מהעיסקה מיד לאחר סגירת העיסקה וקבלת העמלה.

האפשרות המקובלת ביותר היום הינה אפשרות לחבור לחברת שיווק, חברה שרכשה בעמה מספר נכסים וכעת מחפשת קונים על מנת למכור להם את הנכסים תמורת עמלה כאשר יש חברת ניהול מקומית המטפלת בנכסים עבור המשקיעם בפיקוח חברת השיווק. החסרון ממודל זה בדר"כ משתקף בעת המכירה כאשר המוכר שמחזיק בנכס לא יודע לעמוד את ה


מחיר הנכון לנכס ולעיתים קרובות חושב שהמחיר שונה ממה שהציעו לו מהשטח. כמובן שאם המחיר גבוהה יותר הוא הפסיד כספים כי לא ניצל את הפוטנציאל המקסימלי ואם המחיר נמוך יותר הוא יכול להישאר מתוסכל ולא למכור את הבית למרות שהמחיר נכון.


המודל המשתלם ביותר, למשקיעים ישראלים שרוצים להנות מעליית ערך ובו בזמן להמשיך להתעסק בשגרת חייהם ללא התעסקות סיזיפית בניהול הנכס ובדיקה אינסופית של חברות הניהול השונות והמתווכים השונים, היא חבירה לחברה יזמית אשר דואגת למשקיע מעצם העיסקה שהיא בעצמה שותפה בו ורוצה למקסם את רווחיה בה. בשיטה זו המשקיע נכנס כשותף בתוך חברת הנכס\ים ונהנה מכך שהשותף היזם מצא נכס שהוא מאמין בו ויכול לנהל אותו מהשיפוץ בהתחלה, הניהול השוטף ולבסוף מכירה ברווח לכלל השותפים. בצורה זו נשמרת האיכות של הנכס מניהול ברמה גבוהה, ומחיר המכ


ירה יהיה תואם את השוק ותואם את התוכנית העיסקית.

בחברת Keynvestments אנו מאמינים בשיטה זו של עשיית השקעות ביחד עם המשקיעים שאיתנו וגדילה משותפת לאורך כל הדרך.

חברת Keynvestments בניהול אלירן סימוני התחילה את השקעותיה בארה"ב בשנת 2010 ומנהלת מעל ל 300 נכסים במודל של קבוצות השקעה.



bottom of page