top of page
Skyline New York

מאמרים

כאן ננסה לתת לכם כמה שיותר מידע על השקעות נדל"ן בארה"ב ועל השקעות נדל"ן בכלל.  אנחנו מאמינים שעל מנת להשקיע בלב שקט כל אחד צריך להכיר ולו במעט את הדברים החשובים הנוגעים להשקעות נדל"ן, בעמוד הזה תוכלו למצוא כתבות עומק על נושאים גדולים, וכן מבזקים עדכניים על אקטואליה כלכלית. בואו להרוויח ידע!

איך הכל התחיל?

היי! נעים להכיר, אני אלירן סימוני, בן 46, חי ונושם נדל"ן ב16 השנים האחרונות.

הרבה שואלים אותנו איך הגעתם לזה? ובעצם איך הכל התחיל?

אז ברשותכם, נתחיל בשאלות שליוו אותי בתחילת הדרך, אי שם ב 2005

איך לעזאזל אתה עוזב משרה בטוחה כמהנדס?

אחי, אתה לא שפוי?

מה לך ולנדל״ן? למה לקנות דירה בשכונת הדר בחיפה?


אלו רק חלק מהתגובות שקיבלתי כשעזבתי משרה בטוחה בהייטק כדי ללמוד ולהשקיע בנדל״ן וכך הוקמה חברת Keynvestments.


כשהשאלה מה אתה רוצה לעשות בחיים? התחילה להדהד בראשי גם אני, כמו לא מעט ישראלים, חלמתי על חיים טובים ובטוחים הכוללים משרה טובה ומספקת, עם משכורת טובה, בונוסים, אולי קצת נסיעות לחו״ל ובעיקר המון שקט נפשי.


לכן מיד אחרי שירותי הצבאי ביחידת החובלים של חיל הים בחרתי ללמוד הנדסה ולהיכנס לעולמם המבטיח והבטוח של ההיטקיסטים. תכננתי והשגתי- התקבלתי למשרה מבטיחה, עם משכורת טובה, מעמד טוב ואפילו הגשמתי את חלום הרילוקיישן כשעבדתי בסניף החברה באנגליה.

על פניו המסלול הקלאסי לשקט וביטחון תעסוקתי אך לצערי ביטחון לא היה באמת חלק מהחוויה.


כשהתבוננתי קצת מעבר למסך המחשב שלי גיליתי כי להיטקיסטים, כמו ללא מעט מקצועות ותחומים במשק, יש תאריך פג תוקף. תאריך בו הם הופכים מנכס מניב לנכס מעיק, סוג של פעמון גאוס ששיאו באזור גיל 35 ומשם הכל מתחיל לצלול.

ההבנה הזו טרפה לי את כל מה שהחשבתי לביטחון באותם ימים.

נוצרה בי התחושה שאני במרדף מול שעון חול שתפקידו לסמן על פגות התוקף המקצועי שלי ונתקפתי רצון עז להבין מה אני יכול לעשות כדי ליצור עבור עצמי חיי רווחה וביטחון כלכלי.


בעודי ממשיך את עבודתי בחברה החלטתי לצאת לטיול קצר בארה״ב כדי לגבש רעיונות ותוכנית פעולה.


את הטיול התחלתי אצל בן דודי, אבי לחם, אשר מתגורר בצפון קרוליינה והיה בעל נסיון של 20 שנה בניהול נכסים והשקעות נדל״ן באזור.

ברגע שהגעתי לאבי מיד הצטרפתי אליו ליום העבודה העמוס שלו הכולל- סיור בנכסים פוטנציאליים להשקעה, מעקב אחרי שיפוץ נכסים לפני השכרה וגבייה של שכר דירה מדיירים קיימים.

משהו בעשייה של אבי ריתק אותי, הרגשתי כאילו אני בתחושת זרימה ולזמן אין משמעות, הרגשתי שאני רוצה ללמוד ולהכיר יותר לעומק את עולם ההשקעות בכלל ועולם הנדל״ן בפרט. היה לי ברור שאני אוהב ומתחבר לתחום אבל כדי להצליח בו עליי להתמקצע וללמוד- להפוך למומחה!


חזרתי לארץ עזבתי את המשרה הבטוחה ורכשתי דירה קטנה בחיפה שהערכתי, בצדק, שתכפיל את ערכה, לאחר מכן השקעתי בעוד כמה נכסים בישראל שהניבו תשואות טובות, הביטחון התחיל לגבור והבנתי שהכסף שלי התחיל לייצר כסף!


נרשמתי לתואר שני במנהל עסקים בניהול נדל"ן ושמאות של אוניברסיטת חיפה על מנת לשים דגש ולהתמקצע בזיהוי ובהבנת רווחיות עסקאות ונכסי נדל״ן. מתוקף הבנתי את עולם ההשקעות ואת עולם הנדל״ן ולאחר המשבר הכלכלי הגדול בשנת 2008 החלטתי כי זה בדיוק הזמן להיכנס להשקעות נדל״ן בארה״ב.


נסעתי שוב לאבי, רק הפעם לעשות לביתי.

נסענו ומצאנו נכסים מדהימים להשקעה עם פוטנציאל תשואה מדהים! כבר בהשקעות הראשונות הבנתי את גודל הרווחיות הקיימת בהשקעה נכונה בארה״ב. אם בישראל של 2011 עסקת נדל״ן טובה יכלה ליצור 6% תשואה בשנה, עסקה רגילה בארה״ב מגיעה ל9% ועסקה טובה יכלה להניב גם 13%.


הרגשתי שזה לא מוסרי לשמור את הידע הזה רק לעצמי ויש כאן מספיק מקום ופוטנציאל כדי לצרף את היקרים לנו.

חיברתי את המשפחה שלי ואת החברים הכי טובים שלי לקבוצות השקעה בנכסים בארה״ב.


לאחר כמה השקעות המשפחה והחברים הבינו את הפוטנציאל והתחלנו להתרחב אקספוננציאלית- כל חבר הביא לפחות עוד שני חברים וכך הקמנו את חברת Keynvestments שיוצרת הזדמנויות השקעה בארה״ב. ככל שגדלנו, גם הרחבנו את אזורי ההשקעה וצירפנו את דרור צנעני, ישראלי שחי בגקסונוויל פלורידה, עם ניסיון של 17 שנים בניהול נכסים באזור, כשותף בחברה. המארג המשפחתי של החברה התרחב כשגם יעל, אישתי המדהימה, שתמכה ועזרה לאורך כל הדרך, נכנסה כמנהלת קשרי הלקוחות והכספים בארץ.


השיא והחותמת שלנו על כך שאנו עושים בעיקר טוב לאנשים הגיע כאשר הגיעה אלינו דפנה סרי כמשקיעה, עו״ד עם עתיד מבטיח שלא היתה בטוחה שבזה היא רוצה לעסוק ולאחר שהשקיע בשלוש השקעות מוצלחות, החליטה להצטרף לחברה ולהוביל את מערך השיווק והמכירות שלנו ביד רמה.


מאז אותו יום שהתחיל בהבנה שעליי ליצור ביטחון כלכלי עבורי ועבור משפחתי הספקנו להקים חברה שמנהלת באחריות, ביושרה ובביטחון מעל 250 נכסים שמניבים תשואות מדהימות לעשרות ישראלים.

כל מטרתנו היא ליצור למשקיענו השקעות מוצלחות וליצור הזדמנות לביטחון כלכלי.


bottom of page